1.1: Primitive data types including int, double, and Boolean
1.2: Evaluating arithmetic expressions in program code
1.3: Using assignment operators to produce a value
1.4: How variables and operators are sequenced and combined in an expression to create a result
2.1: Objects and classes as ways to describe instances, attributes, and behaviors
2.2: Creating objects by calling constructors with and without parameters
2.3: Utilizing class libraries, including Integer and Double
2.4: Defining an object’s behavior using methods, including static and Math class
2.5: Calling non-static void methods with and without parameters
2.6: Using String objects and methods
2.7: Using application program interfaces (APIs) and libraries
3.1: Finding Boolean values with expressions involving relational operators
3.2: Using conditional statements to execute different statements based on input values
3.3: Building on conditional statements to create multiple possible outcomes
3.4: Creating the same value using equivalent Boolean expressions
3.5: Referencing objects with aliases
4.1: Creating a loop to run an expression repeatedly until certain conditions are met
4.2: Standard arithmetic-based and String algorithms
4.3: Representing iterative processes in code using for and while loops
4.4: Nesting loop and iteration statements
5.1: The makeup of a class, including whether attributes are public or private
5.2: Setting an object’s attributes using constructors
5.3: Using comments to describe the functionality of code
5.4: Defining behaviors of an object using non-void, void, and static methods
5.5: Where variables can be used in program code
5.6: Breaking problems into smaller parts by creating methods to solve individual subproblems
5.7: Intellectual property and ethical concerns in programming
6.1: Representing multiple related items as array objects
6.2: Traversing an array by accessing the elements using iteration statements
6.3: Standard algorithms that utilize array traversals to perform functions
7.1: Representing collections of related object reference data using ArrayList objects
7.2: Traversing an ArrayList by accessing the elements using iteration statements
7.3: Standard algorithms that utilize ArrayList traversals to perform functions
7.4: Searching and sorting using standard algorithms
7.5: Ethical issues around data collections
8.1: Representing collections of data as arrays of arrays, or 2D arrays
8.2: Traversing a 2D array by accessing the elements using nested iteration statements
9.1: Using common attributes and behaviors to group existing objects into superclasses
9.2: Defining and overriding methods within subclasses and superclasses
9.3: Creating references using inheritance hierarchies
9.4: Associating subclass objects with superclasses to create polymorphism
10.1: Executing recursive methods
10.2: Searching and sorting using binary search and merge sort algorithms
Giáo viên theo sát, điều chỉnh linh hoạt để đạt hiệu quả cao nhất
Đặt mục tiêu điểm số & định hướng rõ ràng
Xây dựng kế hoạch học tập chi tiết, khoa học
Giáo viên theo sát, điều chỉnh linh hoạt để đạt hiệu quả cao nhất
Xác định điểm mạnh, yếu & nhu cầu
Đặt mục tiêu điểm số & định hướng rõ ràng
Xây dựng kế hoạch học tập chi tiết, khoa học
Giáo viên theo sát, điều chỉnh linh hoạt để đạt hiệu quả cao nhất
Teaches:
Curriculum:
Teaches:
Curriculum:
Teaches:
Curriculum:
Teaches:
Curriculum:
Teaches:
Curriculum:
Teaches:
Curriculum:
Teaches:
Curriculum:
Teaches:
Curriculum:
Điều Kiện / Tính Năng | Standard | Premium | Platinum |
---|---|---|---|
🌟Cam kết điểm số theo mục tiêu | ❌ | ❌ | ✅ |
Bài tập và Ghi chú bài giảng | ✅ | ✅ | ✅ |
Bài tập tại lớp và Đáp án | ✅ | ✅ | ✅ |
Bài tập về nhà bổ sung | ✅ | ✅ | ✅ |
Đề thi mẫu và Đề thi các năm | ✅ | ✅ | ✅ |
Ngân hàng câu hỏi/Đề thi | ✅ | ✅ | ✅ |
Hỗ trợ bài tập về nhà vào sáng thứ 7 | ❌ | ✅ | ✅ |
Cố định giáo viên | ❌ | ✅ | ✅ |
Hỗ trợ các bài IA, EE, TOK | ❌ | ✅ | ✅ |
Phản hồi tin nhắn sau giờ hành chính (phản hồi đến 21:30) | ❌ | ✅ | ✅ |
Buổi gặp gỡ đầu tiên của Giáo viên & Học sinh | ✅ | ✅ | ✅ |
Buổi trao đổi của Giáo viên & Phụ huynh | ❌ | ✅ | ✅ |
Báo cáo học tập định kỳ | ✅ | ✅ | ✅ |
Đánh giá và nhận xét của giáo viên sau mỗi buổi học | ✅ | ✅ | ✅ |
Chính sách thay đổi lịch học (báo trước trong giờ hành chính) | 24 tiếng | 12 tiếng | 06 tiếng |
Cam kết đậu kỳ thi | ✅ | ✅ | ✅ |
Đừng ngần ngại liên hệ Intertu
Liên hệ ngay