1.1: The drainage basin system
1.2: Discharge relationships within drainage basins
1.3: River channel processes and landforms
1.4: The human impact
2.1: Diurnal energy budgets
2.2: The global energy budget
2.3: Weather processes and phenomena
2.4: The human impact
3.1: Plate tectonics
3.2: Weathering
3.3: Slope processes
3.4: The human impact
4.1: Natural increase as a component of population change
4.2: Demographic transition
4.3: Population–resource relationships
4.4: The management of natural increase
5.1: Migration as a component of population change
5.2: Internal migration (within a country)
5.3: International migration
5.4: The management of international migration
6.1: Changes in rural settlements
6.2: Urban trends and issues of urbanisation
6.3: The changing structure of urban settlements
6.4: The management of urban settlements
7.1: Tropical climates
7.2: Landforms of tropical environments
7.3: Humid tropical (rainforest) ecosystems and seasonally humid tropical (savanna) ecosystems
7.4: Sustainable management of tropical environments
8.1: Coastal processes
8.2: Characteristics and formation of coastal landforms
8.3: Coral reefs
8.4: Sustainable management of coasts
9.1: Hazards resulting from tectonic processes
9.2: Hazards resulting from mass movements
9.3: Hazards resulting from atmospheric disturbances
9.4: Sustainable management in hazardous environments
10.1: Hot arid and semi-arid climates
10.2: Landforms of hot arid and semi-arid environments
10.3: Soils and vegetation
10.4: Sustainable management of hot arid and semi-arid environments
11.1: Agricultural systems and food production
11.2: The management of agricultural change
11.3: Manufacturing and related service industry
11.4: The management of change in manufacturing industry
12.1: Sustainable energy supplies
12.2: The management of energy supply
12.3: Environmental degradation
12.4: The management of a degraded environment
13.1: Trade flows and trading patterns
13.2: International debt and international aid
13.3: The development of international tourism
13.4: The management of a tourist destination
14.1: National development
14.2: The globalisation of economic activity
14.3: Regional development within countries
14.4: The management of regional development
Giáo viên theo sát, điều chỉnh linh hoạt để đạt hiệu quả cao nhất
Đặt mục tiêu điểm số & định hướng rõ ràng
Xây dựng kế hoạch học tập chi tiết, khoa học
Giáo viên theo sát, điều chỉnh linh hoạt để đạt hiệu quả cao nhất
Xác định điểm mạnh, yếu & nhu cầu
Đặt mục tiêu điểm số & định hướng rõ ràng
Xây dựng kế hoạch học tập chi tiết, khoa học
Giáo viên theo sát, điều chỉnh linh hoạt để đạt hiệu quả cao nhất
Teaches:
Curriculum:
Teaches:
Curriculum:
Teaches:
Curriculum:
Teaches:
Curriculum:
Teaches:
Curriculum:
Teaches:
Curriculum:
Teaches:
Curriculum:
Teaches:
Curriculum:
Điều Kiện / Tính Năng | Standard | Premium | Platinum |
---|---|---|---|
🌟Cam kết điểm số theo mục tiêu | ❌ | ❌ | ✅ |
Bài tập và Ghi chú bài giảng | ✅ | ✅ | ✅ |
Bài tập tại lớp và Đáp án | ✅ | ✅ | ✅ |
Bài tập về nhà bổ sung | ✅ | ✅ | ✅ |
Đề thi mẫu và Đề thi các năm | ✅ | ✅ | ✅ |
Ngân hàng câu hỏi/Đề thi | ✅ | ✅ | ✅ |
Hỗ trợ bài tập về nhà vào sáng thứ 7 | ❌ | ✅ | ✅ |
Cố định giáo viên | ❌ | ✅ | ✅ |
Hỗ trợ các bài IA, EE, TOK | ❌ | ✅ | ✅ |
Phản hồi tin nhắn sau giờ hành chính (phản hồi đến 21:30) | ❌ | ✅ | ✅ |
Buổi gặp gỡ đầu tiên của Giáo viên & Học sinh | ✅ | ✅ | ✅ |
Buổi trao đổi của Giáo viên & Phụ huynh | ❌ | ✅ | ✅ |
Báo cáo học tập định kỳ | ✅ | ✅ | ✅ |
Đánh giá và nhận xét của giáo viên sau mỗi buổi học | ✅ | ✅ | ✅ |
Chính sách thay đổi lịch học (báo trước trong giờ hành chính) | 24 tiếng | 12 tiếng | 06 tiếng |
Cam kết đậu kỳ thi | ✅ | ✅ | ✅ |
Đừng ngần ngại liên hệ Intertu
Liên hệ ngay