1.1: Variation in categorical and quantitative variables
1.2: Representing data using tables or graphs
1.3: Calculating and interpreting statistics
1.4: Describing and comparing distributions of data
1.5: The normal distribution
2.1: Comparing representations of 2 categorical variables
2.2: Calculating statistics for 2 categorical variables
2.3: Representing bivariate quantitative data using scatter plots
2.4: Describing associations in bivariate data and interpreting correlation
2.5: Linear regression models
2.6: Residuals and residual plots
2.7: Departures from linearity
3.1: Planning a study
3.2: Sampling methods
3.3: Sources of bias in sampling methods
3.4: Designing an experiment
3.5: Interpreting the results of an experiment
4.1: Using simulation to estimate probabilities
4.2: Calculating the probability of a random event
4.3: Random variables and probability distributions
4.4: The binomial distribution
4.5: The geometric distribution
5.1: Variation in statistics for samples collected from the same population
5.2: The central limit theorem
5.3: Biased and unbiased point estimates
5.4: Sampling distributions for sample proportions
5.5: Sampling distributions for sample means
6.1: Constructing and interpreting a confidence interval for a population proportion
6.2: Setting up and carrying out a test for a population proportion
6.3: Interpreting a p-value and justifying a claim about a population proportion
6.4: Type I and Type II errors in significance testing
6.5: Confidence intervals and tests for the difference of 2 proportions
7.1: Constructing and interpreting a confidence interval for a population mean
7.2: Setting up and carrying out a test for a population mean
7.3: Interpreting a p-value and justifying a claim about a population mean
7.4: Confidence intervals and tests for the difference of 2 population means
8.1: The chi-square test for goodness of fit
8.2: The chi-square test for homogeneity
8.3: The chi-square test for independence
8.4: Selecting an appropriate inference procedure for categorical data
9.1: Confidence intervals for the slope of a regression model
9.2: Setting up and carrying out a test for the slope of a regression model
9.3: Selecting an appropriate inference procedure
Giáo viên theo sát, điều chỉnh linh hoạt để đạt hiệu quả cao nhất
Đặt mục tiêu điểm số & định hướng rõ ràng
Xây dựng kế hoạch học tập chi tiết, khoa học
Giáo viên theo sát, điều chỉnh linh hoạt để đạt hiệu quả cao nhất
Xác định điểm mạnh, yếu & nhu cầu
Đặt mục tiêu điểm số & định hướng rõ ràng
Xây dựng kế hoạch học tập chi tiết, khoa học
Giáo viên theo sát, điều chỉnh linh hoạt để đạt hiệu quả cao nhất
Teaches:
Curriculum:
Teaches:
Curriculum:
Teaches:
Curriculum:
Teaches:
Curriculum:
Teaches:
Curriculum:
Teaches:
Curriculum:
Teaches:
Curriculum:
Teaches:
Curriculum:
Điều Kiện / Tính Năng | Standard | Premium | Platinum |
---|---|---|---|
🌟Cam kết điểm số theo mục tiêu | ❌ | ❌ | ✅ |
Bài tập và Ghi chú bài giảng | ✅ | ✅ | ✅ |
Bài tập tại lớp và Đáp án | ✅ | ✅ | ✅ |
Bài tập về nhà bổ sung | ✅ | ✅ | ✅ |
Đề thi mẫu và Đề thi các năm | ✅ | ✅ | ✅ |
Ngân hàng câu hỏi/Đề thi | ✅ | ✅ | ✅ |
Hỗ trợ bài tập về nhà vào sáng thứ 7 | ❌ | ✅ | ✅ |
Cố định giáo viên | ❌ | ✅ | ✅ |
Hỗ trợ các bài IA, EE, TOK | ❌ | ✅ | ✅ |
Phản hồi tin nhắn sau giờ hành chính (phản hồi đến 21:30) | ❌ | ✅ | ✅ |
Buổi gặp gỡ đầu tiên của Giáo viên & Học sinh | ✅ | ✅ | ✅ |
Buổi trao đổi của Giáo viên & Phụ huynh | ❌ | ✅ | ✅ |
Báo cáo học tập định kỳ | ✅ | ✅ | ✅ |
Đánh giá và nhận xét của giáo viên sau mỗi buổi học | ✅ | ✅ | ✅ |
Chính sách thay đổi lịch học (báo trước trong giờ hành chính) | 24 tiếng | 12 tiếng | 06 tiếng |
Cam kết đậu kỳ thi | ✅ | ✅ | ✅ |
Đừng ngần ngại liên hệ Intertu
Liên hệ ngay